קלין בעמק ניקוי וחידוש ריפודים לבית ולרכב

ניקוי ספות עור

לאחר ששיפצנו את הבית או עברתם לדירת מגורים חדשה. עיצוב הסלון מתחיל בבחירת הרהיטים, במרכז הסלון והפריט הדומיננטי הוא הספות שלכם אשר לא רק מקנות לו את המראה אלה גם נוחות שלו.

סלון מעור נחשב ליוקרתי וטרנדי יותר למראית עין מספות מבד. הגימורים והסגנונות של סלונים מעור מספקים מראה אירופאי חדשני וססגוני. ריפוד עור מגיע במגוון רחב של צבעים, הן שקטים כמו לבן, שמנת, אפור ושחור, אך גם בצבעים דרמטיים כמו אדום וכחול. אפשר לומר כי המראה האופנתי והקלאסי שלו,מזמין יותר מאשר זה של סלון מבד. 

סלון עור יוקרתי

בחירת מערכת ישיבה לסלון שלנו היא משימה מאתגרת מאוד. כאשר בוחרים סלון חדש לבית אנו יודעים כי הוא הולך לשמש אותנו לכמה שנים טובות ולכן בחירת ספות מעור היא בחירה מצויינת עבורכם. תוחלת החיים של סלונים מעור היא לרוב ארוכה יותר והם מחזיקים מעמד זמן רב יותר.

ריפוד עור כמעט ואינו סופח אבק ולכן יכול להתאים לאנשים בעלי אלרגיה לקרדית האבק. העור הוא חומר עמיד לאורך זמן וסופג פחות כתמים, ביחס לריפוד מבד. ריפוד עור ניתן לנקות בקלות יחסית, באמצעות מטלית לחה, ולכן עשוי להתאים במיוחד למשפחות עם ילדים ובעלי חיים. אך גם הוא ללא שמירה נכונה על ניקיונו וטיפוחו עלול לספוג כתמי שומן גוף וזיעה , עלול להתייבש להיות מוכתם ובסופו של דבר להיסדק ולהרס.

ניקוי ספות עור

במידה ויש ברשותכם כבר ספה מעור – חשוב לדעת לא את כל סוגי ספות העור ניתן לנקות. לכן, כדאי לבדוק האם הספה שלכם מתאימה לניקוי.
ספות מעור טבעי שלא עברו עיבוד, ספות מעור מעונן הנותן מראה של שני צבעים, ספות דמוי עור חלקות וצבועות ועוד לא מעט סוגים אינם ניתנים לניקוי. תוכלו להתקשר לחברתנו קלין בעמק ואנו נעזור לכם להבין האם ניתן לנקות את הספה.

ניקוי ספות עור

רוצים לבדוק בעצמכם האם העור שלכם סופג נוזלים? נראה שלא אבל אתם לא בטוחים? הדרך לבדיקה ניתן לבצע ב"מבחן ספיגות" קל: לוקחים כוס מים מהברז. מרטיבים מעט את את העור במקום אחד, טיפה גדולה מספיקה. אם הטיפה עומדת וצבע שקוף לחלוטין העור אינו סופג כלל. וודאו על ידי ניגוב עם מגבת לבנה שתראו שלא נשאר סימן ספיגה. אך אם הטיפה עומדת אבל בתחתית שלה יש שינוי גוון אפילו לטיפה כהה אזי העור סופג את הנוזל אפילו אם זה ממש מעט ממנו ולא ניתן לנקות את הספה!

אל תנסו לנקות את הספה עם שום חומר! אתם עלולים לפגוע בעור בצורה בלתי הפוכה, וחבל!

ניקוי ספות עור עם קלין בעמק

בחרתם לנקות בעצמכם את הספה ולא הייתם מרוצים מהתוצאות? הסיבה לכך היא שהתכשירים הנמכרים בחנויות לצרכן הפרטי אינם חזקות מספיק לניקוי יסודי ועמוק. תכשירי הניקוי הביתיים נועדו לשמור על ניקוי כללי ואינם מכילים חומרים מפרקי כתמים כגון שומנים וחלבונים.

עבודתו של איש מקצועי בתחום ניקוי ספות עור – הוא התאמה ובחירת החומרים הנכונים לסוג הבד כמו למשל עור נאפה או עור דמוי עור. והתאמה לסוגי הכתמים.

ניקוי ספות עור על ידי המומחים של קלין בעמק

בשונה מניקוי ספות בד, ניקוי ספה מעור הוא תהליך ידני . אנו נשתמש במספר חומרים ובעזרת ספוג מיוחד נבצע ניקוי של כל נקבוביות העור על מנת לפרק את הכתמים שכבה שכבה. תהליך ניקוי עור איטי במיוחד ואורך זמן רב יותר מניקוי ספות מבד. מכיון שאנו חוזרים על התהליך מספר פעמים ומנגבים את החומר בעזרת מגבת מכותנה לבנה. אנו ננגב בעזרת מטלית ומים את כל הספה שלא להשאיר שאריות של חומרי ניקוי.

ולסיום נמרח בנדיבות קרם/מרכך מקצועי מיוחד לעור. אשר יחזיר לו קודם כל את הלחות לה הוא זקוק, את הברק הטבעי שלו ואפילו את הריח של העור שאנו כל כך אוהבים. מריחת הקרם עוזרת לעור לקבל חזרה את הגמישות שלו ומגנה על שכבת הלקה שנוצר בתהליך העיבוד שלו , מה שמקנה לו את העמידות בפני כתמים. שכבת הלקה הזו זקוקה לטיפול לפחות פעם בשנה. לכן מומלץ לקרוא לאיש מקצועי אמין בתחום שיפנק את הספה בנדיבות.

שתף:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

פוסטים קשורים:

אודות

תוכן העניינים1 קצת היסטוריה על שיטות הניקוי2 ניקוי ספות וריפודים שלנו3 חומרי הניקוי בהם אנו עושים שימוש קלין בעמק – מומחים בניקוי וחידוש שטיחים, ספות

ניקוי ספות כותנה – עשה זאת בעצמך

תוכן העניינים1 מאפייני ספות מבד כותנה2 ניקוי ספות מבד כותנה עשה זאת בעצמך3 כתמים שלא ירדו4 ניקוי ספות מבד כותנה מקצועי או עשה זאת בעצמך5