קלין בעמק ניקוי וחידוש ריפודים לבית ולרכב

ניקוי ספות עור – עשה זאת בעצמך

התלבטתם רבות איזה ספה לקנות, המגוון היה רחב. רציתם את ה בסט של הדה בסט. החלטתם שאתם רוכשים ספה לשנים ארוכות.. החלטתם נכון ספות מעור היא בחירה מצויינת עבורכם. אך כמו רבים גם אתם גיליתם שהספה החדשה מעור שינתה את הגוון באזור מסוים, שאתם לא מצליחים להסיר את הכתמים ונדמה לכם שהיא מתקלפת? אם לא תקפידו על העצות הבאות, זה רק עניין של זמן עד שתצרכו לצבוע אותה בסכום לא מבוטל או לרפד אותה מחדש – כי גם ניקוי מקצועי לא יעזור בחלק המקרים. איך מתחזקים נכון? לפניכם המדריך

מאפייני ספות עור

סלונים מעור יכולים להיות עשויים מכל סוג של עור בעלי חיים כגון פרות, עגלים ושוורים, אך עור הפרה הוא הנפוץ ביותר. ישנם סוגים רבים של עורות שניתן למצוא בריפוד הספה. הנפוץ ביותר שכולכם בוודאי נתקלתם במונח "עור נאפה" אשר כבש את מילון המושגים בעולם סלוני העור כשם נרדף לעור איכותי. עור נאפה הוא עור מעובד אשר עובר הסרה של הפרווה, השרייה בחומרים כימיים לריכוך וכמובן, צביעה של העור ומריחת שכבת הגנה חיצונית. תהליכים אלו אשר מתבצעים בידי מפעלים מובילים מבטיחים בין השאר, את איכות העור אשר עליו תשבו לבסוף בניחותא על הספה הביתית שלכם.

לפני ניקוי סלון עור מה כדאי לדעת

ישנן לא מעט סוגי עור שונים שאינם עברו בשלב העיבוד צביעה או אינם קיבלו שכבת לקה להגנה. סוגי העור האלה אינם מומלצים לניקוי בהיותם סופגים נוזלים או רגישים לחומרי ניקוי ואתם עלולים לגרום לנזק.

עור אניליין – אינו מכיל שום ריסוס של שכבת צבע או לכה מעל. אינו ניתן לניקוי

עור סמי אניליין – סוג העור "אפקט שני צבעים" אינו ניתן לניקוי ועלול לגרום לעיבוד אחד הצבעים.

עור נובוק – ללא שכבת הגנה של לקה או צבע לכן סופג נוזלים,לא ניתן לניקוי ולא ניתן לצביעה חוזרת.

עור פולאפ – מעובד באמצעות ואקסים ושמנים מיוחדים , סופג נוזלים ולא ניתן לניקוי.

מה לא לעשות …

יש לכם ספת עור נפה ואתם רוצים לנקות בעצמכם, מה לא לעשות: אין לנסות לנקות את הספה עם שום חומר ניקוי שאינו מיועד לעור אפילו לא מגבון המכיל חומר ניקוי, בטח לא אקונומיקה, כלור ואף נוזל כלים. אין לשפשף/לנקות את העור עם סקוט או ספוג פלא למיניהם. אין לגרד כתמים מוצקים שנדבקו. אין לייבש את הסלון בשמש או עם פן. כל הפעולות האלו עלולים לפגוע בשכבת הלקה העדינה שמגינה על העור, פגיעה בצבע, היא עלולה להתקלף, תגרום לפגיעה בלחות העור ועם הזמן העור יסדק ויהרס.

ניקוי ספות עור – עשה זאת בעצמך

בצע בדיקת ספיגות העור , בעזרת טבילת אצבע במים והרטבת העור. במידה והטיפה עומדת, והתחתית אינה משנה את צבע לכהה. כנראה שמדובר בעור נאפה. יש לנקות בעזרת מטלית לחה במים פושרים בלבד. ניתן אף לקחת חלב לשפוך על האזור ולנגב. שיטה נוספת להסרת כתמים קשים היא באמצעות אלכוהול 70% או אלקוגל להסרת כתמי דיו, צבע ודם. למרוח על מטלית כותנה יבשה ולנגב את המקום. יש לבדוק עמידות העור במקום נסתר.

ניקוי ספות עור עם המומחים שלנו

חברתנו קלין בעמק מתמחה בניקוי מקצועי של ריפודים מבד ומעור, תוכלו להתייעץ איתנו ללא עלות לזיהוי סוג העור ושיטות הניקוי המומלצות. ואם תחליטו להזמין חברה מקצועית נשמח להגיע אליכם להדגמה ללא עלות.

שיטת הניקוי שלנו היא ידנית , אנו נזהה את סוג העור. נבחר את החומר המתאים להסרת הכתמים וניקוי יסודי. בעזרת ספוג מקצועי לניקוי ספות עור אנו נבצע את הניקוי בזהירות המתבקשת אך יעילה. ולאחר סיום העבודה נמרח קרם/מרכך מותאם השומר על הלחות העור ועל שכבת הלקה לאורך זמן.

שתף:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

פוסטים קשורים:

אודות

תוכן העניינים1 קצת היסטוריה על שיטות הניקוי2 ניקוי ספות וריפודים שלנו3 חומרי הניקוי בהם אנו עושים שימוש קלין בעמק – מומחים בניקוי וחידוש שטיחים, ספות

ניקוי ספות כותנה – עשה זאת בעצמך

תוכן העניינים1 מאפייני ספות מבד כותנה2 ניקוי ספות מבד כותנה עשה זאת בעצמך3 כתמים שלא ירדו4 ניקוי ספות מבד כותנה מקצועי או עשה זאת בעצמך5